Fitmom #1 Start

En nu is het klaar! Tijd om die zwangerschapskilo’s eraf te krijgen. Nog steeds pas ik niet in mijn kleding en heb ik dus nieuwe broeken moeten kopen… Daar voel ik me helemaal niet fijn bij. Een tijdje heb ik het weg kunnen stoppen, ik hoopte dat er wel een moment zou komen dat het minder zou worden maar helaas. Het is zelfs erger geworden, ja echt waar. 

Een week na mijn bevalling woog ik namenlijk minder dan nu, bizar toch. En daar ben ik toch echt zelf verantwoorderlijk voor. Ik heb bijna 4 maanden borstvoeding gegeven, in die tijd at ik redelijk veel anders kreeg ik een flauw gevoel. Maar nu eet ik nog steeds verkeerde dingen en ook teveel. Kop in het zand steken werkt niet meer, ik ben er klaar mee. Ik wil me weer lekker in mn vel en mn eigen kleren voelen! 

Hoe ga ik dit ga doen? Dat heb ik nog niet helemaal besloten. Ik denk erover na om met weight watchers te beginnen. Maar voor nu probeer ik het eerst zelf door mijn eten bij te houden, te wandelen en wat oefeningen te doen. Ik ben nog 10 kilo zwaarder als voor mijn zwangerschap dus mijn doel is om die er af te krijgen! Elke week ga ik een blogpost schrijven over mijn voortgang(of tegenslag). Het inspireert mij ook enorm om hier bij andere over te lezen. Ik deel graag op welke manier en met welke hulpmiddelen het mij uiteindelijk gaat lukken om van die 10 kilo af te komen.

Let’s do this!!

Geef een reactie

