Een nieuw begin

Eigenlijk was ik nog niet eens echt goed begonnen en toen werd het als stil op dit blog. Mijn leven heeft in ieder geval niet stil gestaan. Doordat er ook zoveel gebeurd is kwam ik niet meer toe aan het bloggen. Maar nu het weer wat rustiger is begon het toch weer te kriebelen..

Dus hier ben ik weer, ik hoop elke week 1 of meerdere blogs te plaatsen en het toch weer op te pakken. Het lijkt me ook erg fijn om een echt eigen domein te krijgen. En ik denk erover na om met iemand samen te schrijven. Dus genoeg ideeen voor de toekomst.

IMG_6183
Maar waar was ik nou al die tijd? Ten eerste heb ik mijn opleiding behaald, hebben we een andere woning en ik ben mama geworden!! Wow, ja echt!! Zo ontzettend bijzonder. Begin dit jaar is er een heel lief meisje geboren. We zijn erg blij met haar en ik zal hier dan ook zeker gaan bloggen over het moederschap.

Dit is even een korte update voor nu, er volgt snel meer!

Geef een reactie

