New: Notitieboekjes!

Flying Tiger….Misschien begrijp je gelijk wat ik hiermee bedoel maar misschien ook niet. Het is een winkel, en echt een hele leuke!! Ik moet zeggen dat ik de naam niet helemaal begrijp maar toen ik voorbij de etalage liep was dat wel het laatste waar ik naar keek,  ik stapte meteen naar binnen. Flying Tiger vindt zijn oorsprong in Denenmarken sinds 2008 is ook de eerste winkel in Nederland (Arnhem geopend). Inmiddels zijn er naast Arhnem winkels in Nijmegen, Utrecht, Almere, Haarlem, Leiden, Eindhoven en Den Haag. In november gaan er 2 vestigingen open, één in Rotterdam en één in Amsterdam.

20140130-231020.jpg20140130-231038.jpg

Als je binnenkomt wordt je eigenlijk al gelijk vrolijk, zoveel leuke spulletjes. Doordat alles laag is gepresenteerd heb je ook een goed overzicht. Er wordt echt vanalles verkocht, grappige spelletjes, telefoonhoesjes, pruiken, kaarsen, kopjes enz. En dat alles voor hele leuke prijsjes! Ikzelf duik natuurlijk meteen het administratieve gedeelte in, en hier heb ik dan ook 2 leuke notitieboekjes gevonden! Een A5 en een A6 formaat. De printjes vind ik allebei ook zo leuk. Het zijn goed stevige boekjes met een hardere buitenkant. Ook handig vind ik dat ze gewoon goed open gaan, niet dat het boekje dan gelijk helemaal ‘knakt’. Bij Flying Tiger zijn nog veel meer dit soort boekjes te koop met nog meer printjes en formaten. Ik ben nog een goed doel voor deze boekjes aan het bedenken, maar dat komt er vast! De prijzen weet ik niet precies meer, maar per boekje was dit niet meer als €5,-.

Zijn jullie wel eens bij de Flying Tiger geweest en heb je wat leuks gevonden?

7 thoughts on “New: Notitieboekjes!

  1. Via Zo simpel …. kom ik hier even kijken en zie dat jij ook aan de happy challenge mee doet, leuk!

    Ik moest even kijken via google waar die winkel bij mij in de buurt zat, wat de naam zei me niets, maar inderdaad ik ben er wel eens binnen geweest. Ik had toen niets nodig, maar heb wel hele leuke dingen gezien, ook hele leuke cadeautjes bijv.

Geef een reactie

