New: To Do Planner

Een tijdje geleden liep ik tegen deze planner aan en wel op een plek waar ik dit eigenlijk niet verwacht had. Het was namenlijk gewoon tijdens het boodschappen doen bij de Albertheijn. Vaak loop ik even door het pad van de leesbladen en langs de kantoorspulletjes (dit gaat vooral automatisch) en eigenlijk neem ik dan alleen de standaard spulletjes mee, zoals nietjes of plakband. Maar deze keer werd ik verast door deze handige planner!

20140124-101600.jpg

De planner ziet er sowiezo erg kleurig maar toch strak uit, daar hou ik wel van. Ook de ringband werkt erg praktisch, zeker bij To Do lijstjes. De buitenkant is gemaakt van een soort glad karton, lekker stevig dus. Als je het boekje open doet zitten er links verschillende kleuren post its met de dagen erop, deze kun je er gewoon los van elkaar halen. Erg leuk bedacht, dat heb ik nog niet eerder in deze combinatie gezien. Zo kun je je taken per dag opschrijven en ergens in het zicht op plakken. Bijvoorbeeld: maandag; container buiten zetten, dinsdag; planten water geven. Zeker in een groot huishouden kan dit handig zijn! Maar er zijn natuurlijk nog veel meer manieren waarop je deze post its kunt gebruiken.

 20140124-101640.jpg

 Op de rechterpagina kun je een To Do lijst maken. Per dag zou je dit ook op kleur kunnen doen, dan moeten het niet al teveel taken zijn. Maar je kan natuurlijk ook gewoon een lange takenlijst maken. Je kunt de datum invullen en er zijn hokjes die je zo fijn ik kunt vullen als je klaar bent met een taak. Ook een leuke toevoeging vind ik het ‘Not To Do’ , haha. Dat is denk ik meer als grapje bedoeld. Om bijvoorbeeld neer te zetten: niet teveel snoepen of niet teveel piekeren. Wanneer je de bladzijdes omslaat is de linker pagina blanco, dit ziet er wel wat minder leuk uit eigenlijk.  Maar opzich heb ik gemerkt dat het wel handig is om korte aantekeningen of droedels op te maken.

Eigenlijk bevalt deze planner me prima! Hij werkt makkelijk en snel om even wat punten op te schrijven en hij ziet er lekker vrolijk uit! Je kunt deze planner vinden bij de Albertheijn in het pad van de boeken/ bladen enz. De planner is te koop voor € 5,99.

 

2 thoughts on “New: To Do Planner

Geef een reactie

