‘Green’ Monday

Blue Monday

Het is overal te horen, vandaag is het blue monday. Dit wordt beschreven als de meest deprimerende dag van het jaar. Dit is natuurlijk onderzocht en bewezen. Op deze dag mogen we ons ‘legaal’ chagrijnig voelen. Als excuus kunnen we gewoon gebruiken dat het aan de dag ligt. Als er iets fout gaat, vandaag even geen zin, het komt door Blue Monday! Maar daar heb ik nou juist geen zin in, ik wil er lekker dwars tegenin gaan en daarom:

Green Monday

Voor mij is vandaag een normale maandag, ik moet gewoon werken & sporten. Maar ik heb zin om er alles uit te halen!! Deze dag zo positief, bewust en vrolijk mogelijk door komen, dat wordt mijn doel! Daarom vond ik het voor mezelf ook een goed moment om de knoop door te hakken en deze blog te beginnen. Als ik opgestaan ben schrijf ik voor mezelf zoveel mogelijk punten op die mij gelukkig maken. Ik heb zoveel grote maar ook kleinere dingetjes in mijn leven waar ik eigenlijk ontzettend blij mee mag zijn. Het is lastig om je hier altijd bewust van te zijn en hoeft ook niet. Want vaak genoeg heb ik zin om lekker te zeuren en alles even stom te vinden. Maar vandaag niet, op mijn Green Monday ben ik happy!!

Groen staat bij mij voor:
Rust, ruimte, evenwicht, vrijheid, natuur, balans, aandacht, liefde.

Mijn Green Monday liedje:
Bobby Mcferrin – Don’t worry be happy

2 thoughts on “‘Green’ Monday

  1. Super dat je vandaag zo vrolijk bent, ik ben eigenlijk ook heel de dag vrolijk geweest, misschien komt het omdat mijn weegmoment vandaag super goed uitviel of omdat ik mijn voornemens niet heb laten varen 😉 Leuk blogje, ben benieuwd naar je waarden voor de happychallenge, als je daar een blogje over gaat schrijven moet je dat echt laten weten!

Geef een reactie

